Putiikki Harmaa Sydämen

Verkkokaupan toimitusehdot

HUOMIOITHAN, ETTÄ TUOTTEEMME OVAT KAIKKI VANHOJA JA KÄYTETTYJÄ, JOTEN NIISSÄ ON MAHDOLLISESTI AJAN TUOMIA JÄLKIÄ JA KULUMAA, JOTKA ILMOITAMME AINA TUOTTEEN KOHDALLA.

HUOM! EMME VASTAA VALAISIMIEN SÄHKÖISTYKSESTÄ EIKÄ NIITÄ OLE TOIMESTAMME TARKISTETTU!
VANHOJEN VALAISIMIEN KOHDALLA SUOSITTELEMME NIIDEN JOHDOTUSTEN TARKISTUSTA / VAIHTAMISTA ALAN ASIANTUNTIJALLA.

Käytetyn tavaran myynnissä on marginaaliverotus, joten arvonlisäveroa ei lisätä tuotteen hintaan.

Putiikki Harmaa Sydän verkkokauppa (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille, yrityksille ja yhteisöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. 

VERKKOKAUPAN YHTEYSTIEDOT

Remontti- ja sisustuspalvelut ElseJii Oy / Putiikki Harmaa Sydän
Y-tunnus 2725121-3
Ratsutilantie 12
33960 Pirkkala
harmaasydan@saunalahti.fi
puh. 045 341 4338
puh. 040 177 4170

TILAUSEHDOT
Maksu tapahtuu tilauksen yhteydessä maksupalvelu Paytrailin kautta.
Tilauksen yhteydessä näet tuotteelle asetetun toimitusmaksun.
Hyväksyessäsi tilauksen, hyväksyt myös toimitusmaksun sekä muut toimitusehtomme.
Jos tilausta tehtäessä ilmaantuu jokin este tai epäselvä tilanne, ota yhteyttä soittamalla tai tekstiviestillä 045 341 4338 tai 040 177 4170.

TOIMITUSTAVAT JA -EHDOT
Tuotteet lähetetään joko Postin tai Matkahuollon kautta 3-5 päivän kuluessa tilauksesta.
Isojen huonekalujen kohdalla on vain nouto ja se mainitaan tilausta tehdessä.
Jos haluat noutaa minkä tahansa muun tuotteen, valitse toimitustavaksi ”nouto”.
Tuote maksetaan normaalisti tilauksen yhteydessä ja nouto sovitaan erikseen soittamalla tai laittamalla viestiä yhteystiedoissa olevaan numeroon.
Nouto tapahtuu varastoltamme Pirkkalasta.

TILAUKSEN PERUUTUS / PALAUTUS
Kuluttajalla on 14 päivän peruutusoikeus tuotteen vastaanottamisesta lukien.
Yhteydenotto meille viimeistään 7 pv kuluessa paketin vastaanottamisesta.
Tuote paketoidaan samaan pakettiin ja yhtä huolella kun se oli vastaanottaessakin.
Asiakas maksaa palautuskulut.
Kaupan peruuntuessa kauppasumma maksetaan ilman postikuluja takaisin 7 pv kuluessa siitä kun paketti on saapunut perille ja tuote on siinä kunnossa kun se oli lähtiessä.
Kauppaa ei kuitenkaan peruta sellaisesta syystä, joka on ilmoitettu myynti-ilmoituksessa (esim. kulumaa, toimivuutta ym.)
Jos paketti on vaurioitunut sitä hakiessa postista tai matkahuollosta, tarkista heti onko tuote ehjä.
Jos tuote on vioittunut lähetyksessä, ota heti yhteyttä numeroon 045 341 4338 tai 040 177 4170.
Huomioithan, että emme myy /lähetä rikkinäisiä astioita / lasitavaroita. Jos tuotteessa on vika tai muu jälki, on siitä maininta ilmoituksessa.

MAKSUEHDOT

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Shopping Cart